יישור שיניים מורכב

אורתודונטיה ילדים

יישור שיניים עם כירורגיה קטנה

במקרים אלו כוללת הפעולה הכירורגית חשיפת שן כלואה (שן כלואה היא שן אשר לא תבקע בכוחות עצמה לתוך חלל הפה) או שימוש בבורגי עיגון. במקרה הראשון הטיפול יכלול יצירת מקום בקשת השיניים עבור השן הכלואה, ומשיכתה למקומה לאחר חשיפתה על ידי הכירורג.

yeshur1

במקרה השני, מצבים קליניים מסוימים מחייבים תוספת עיגון על מנת להזיז שיניים בכיוון הרצוי. במקרים אלו ניתן להישען על שתלים או על ברגים קטנים מיוחדים למטרה זו. ברגים אלה, הנקראים micro-screws או mini-screws, הם ברגים בקוטר של 1.6-1.8 מ”מ המוחדרים לתוך הלסת העליונה או התחתונה בהרדמה מקומית, לזמן קצר יחסית, ומוצאים בהמשך ללא כאב וללא צורך בהרדמה.

 

יישור שיניים עם כירורגיה של הלסתות

לעיתים קיימת הפרעה ביחסים בין הלסתות הגורמת לליקוי אסתטי קשה, ואינה ניתנת לתיקון באמצעי יישור שיניים בלבד. דוגמאות להפרעה מסוג זה הן לסת מאד בולטת, לסת מאד נסוגה או לסת מאד צרה לעומת הלסת השנייה. הפרעות אלו ניתנות לטיפול על ידי שילוב של טיפול כירורגי ויישור שיניים. הטיפול המשולב כולל מספר שלבים: בשלב הראשון מתבצע יישור שיניים המכין את הלסתות לניתוח; השלב השני הוא שלב כירורגי בו מתבצעת בניתוח התאמה בין הלסתות; שלב שלישי ואחרון, המתבצע לאחר ההחלמה מהניתוח, כולל יישור מנשך השיניים באופן מושלם.

לפני ישור שיניים מוצלח במרפאת גזיתתמונה לאחר יישור השיניים מוצלח
תמונה לפני שיישרה שיניים במרפאה ברמת גןתמונה לאחר יישור שיניים במרפאת גזית ברמת גן
לפני יישור שיניים בגשרתמונה אחרי יישור שיניים בגשר

לקביעת תור במרפאה אנא השאירו פרטים